neděle 14. března 2010

14.3.2010 ochránkyně balónků


Dny jsou občas strašně stejný. Ale nám to vážně nevadí po těch dřívejších neustálých překvapeních nemilého rázu nám je prostě v klidu a pohodě fajn. Nedělní ráno a plavčo, a já jsem maniak .. no já už to vím dávno ale dnes mi to přišlo nějak víc okatý, páč jsem byla vážně jedinej rodič, který ve volných 10 minutách na konci plavání u bazénu leží na zemi a fotí dítko řádící ve vodě. A tentokrát Maruška řádila daleko od kraje a já nesundala tele a štelovala a mám radost, na tradiční šero v bazénu se mi to nakonec povedlo. Docílila jsme pleťovky a nějakých ostrých kousků. Sice to budou asi trochu šumáci ale na malých fotkách to znát nejni a kdomě zná ví že blesk moc nemusím, že mám radši ty atmoškový a třeba v bazénu to zrovna dělá světlé dítko a temnou vodu a to já nechcí.

Pak domů. Uvařit oběd, udělala jsme křenovou omáčku, miluju ji s vajíčkama. Po obědě jsme se všichni natáhli. Já snad tentokrát usnula instinktivně dřív jak Maruška. Jindra ji už ke spánku dokorigoval a když vstala tak mě nechali ještě hodinku vyspat. Maruška byla jak myška, mě normálně neposlouchá, když má být potichu schválně huláká a Jindru poslouchá na slovo. Malovali si spolu a Maruška jen šepotala. :o)))) Pak jsme stihli dát kafčo, poplatit složenky, sklidit na farmě a díky Gábi jíž baví hospodařit na cizím a rozhazovat vydělané korunky tak naše farma začíná vzkvétat. Tak se nedivte, vážně nestíhám, jen nám šikovného hospodáře :o))))))

Vypili jsme kafčo a pak jeli domů, však byl raz dva podvečer a mě čekala noční.



Podvečerní přibrždění v drogérii vytisknout 3 fotky. Maruška za trpělivost v autě dostala balonek, řekla jsme si o něj v DM kam jsem zaběhla. Strašně foukalo a ona si ho držela takhle a povídala. "aby se mu něco nestalo" :o))))

0 komentářů: