čtvrtek 18. března 2010

18.3.2010 svítání k nakousnutí

Dnes se omlouvám za přehlcení sluníškem a labutěma, fotky maj spoustu chyb,ale když to byla taková nááádhera :o))))






















Ráno bylo tak úžasný sluníčko že mě to vytáhlo ven, teda tím mslím, že jsem se hned po návratu z práce stavila jen pro foták a utíkala to stihnout, Kotouč slunce byl ohromnej, válel se těsně nad obzorem a málo svítil takže neoslňoval čip. Krom slunka mě to dotáhlo až k rybniku, na ledové krustě se zrcadlilo ranní slunce , kytky byla omrzlý, no prostě nádhera a já blázen v 7 ráno ležela na zmrzlý zemi pro dobrej úhel záběru :o)))) Přišla jsem domů a Maruška si našla super zábavu, Zpívala do pračky, strašně se jí líbila ta ozvěna a navíc, neznaje sprostého slova ho sama dala dohromady správně. Ona si jen spletla zvířátka a místo „ovčáci čtverácí“ zpívala prostě „prasáci“ to se nedalo nesmát, jenže jak jsme se jí smály tak to teď zpívá pořád. Ojéééé. Když jsme přijeli domů, byla tam teta Maruška. Byla se podívat na Marečka tak se stavila. Pak šli s mamčou na skok za panem Zrůstem s kusem bábovky. Maruška to chuděra špatně pochopila a myslela že jdou za Marečkem a že jí utekli. Stála bosky na panelákové chodbě a brečela slzy jak hráchy, že chce taky vidět Marečka. Chudinka ona tak miluje ty miminka. :o(( Pak jsme padla do pelechu a do večera neožila.


0 komentářů: