sobota 20. března 2010

20.3.2010 padláááá

Konečně padla. Ráno jsme si s Maruškou povídali, pak jen chvili zavřela pusinku a já usnula v sedě , Tak jsem si dala chvilku bo bych usnula za volantem a pak jsme jeli domů.

Mamča mě Marušku ustrojila,utíkala, chtěla se honit a já neměla vůbec sílu ji dnes honit. Neposlouchala a tak mamča povídá „já ti už jednu střihnu“ a Maruška neznaje vícero významů povídá „bude tam díra“ :o)))))))

Ještě jsme skákli pro chleba a rohlíky.. no s Maruškou nakupovat v Hrušce to je něco. Dětském vozík a najednou je plnej, slečna by sama skoupila krám :o)))) Jindra ještě pro něco a já zatím udělala do velký formy falešný tiramisu, protože zítra je to rok co mi Jindra zaplatil první kafíčko. Napsala jsem na dortík DÍK, šak máme za co. No Jindra nevěděl :o)))) Uvařila jsme oběd a po něm jsme sebou všichni plácli. Jen já se pak nějak nemohla zvednout :o))) ale úkol dne jsme nakonec splnili . Přestěhovali jsme počítačovej stůl, ten můj k Jindrovi, a vyhnali prach a pavouky. Byl z toho velkej grunt, Stihli jsme u toho už i víc organizovat, co kam nacpem ať se stěhování trochu hýbe. No , bude to pracný.. jak jsem mohla vystěhovat sama 2+1 Za 10dní do dneška nevím, teď s prací má 2 týdny ze tří jeden z nás noční a ten třetí týden se úplně míjíme. Víkendy jsou hned pryč. Už aby to bylo.

Maruška si natáhla na oko prak a hned hlásila, že je "kapitán" :o))))

0 komentářů: