pondělí 29. září 2008

29.9.2008 žádná story, šťasnej den....

V noci jsem nemohla spát,dopoledne jsem měla zimnici, bylo mi zle, nevím z čeho, jestli z nervů nebo z něčeho jiného. Dopoledne jsem prospala. Petr měl Marušku na starosti, slyšela jsem teda hlavně hučet počítač, jak hraje hry ale oběd ji udělal, byl tam zbytek brambor, tak zamíchal s vajíčky. Maruška je miluje. Uvařil rýži a že musím jíst i já a naložil mi porci jak blázen, já jsem nechtěla, on byl hned naštvaném, že mám jíst, tak jsem to radši snědla a posléze vyzvracela, neb mě z toho bylo ještě hůř. Odpoledne jsme byli na poště, poslat reklamaci Ufounovi a ještě jeden dopis. Pak jsme se stavili v pekárně. Maruška už pod pultem hlásila „šest a chleba“ pak jsem šli na hřiště a v podvečer jsme se podívali na Večerníčka u našich a mastili domů.

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

a tvé fotky jsou moc krásnééé

Anonymní řekl(a)...

Liduško, v některých tvých příspěvcích poznávám i svýho chlapa, písnu ti na B-C soukr. zprávu, můžu? Drž se holka, jsi zlatý člověk, a niy to špatný netrvá věčně