čtvrtek 4. září 2008

4.9.2008 veřejné tance


Při procházce jsme se zastavili na Husovce . Maruška tam má oblíbený krámek, kde prodávají levné knihy a CD. Celý den tam hrají a ona se tam zastaví a pro pobavení všech tancuje. Ona prostě tanec miluje. Když dohraje písnička, tak hned hlásí „eště“ paní tam zrovna dohrálo i CD tak šla ta paní , mnula ručičkami o sebe a říkala „paní, prosím, hraje“ Ta fotka je focená z krámu dveřmi ven, koupila jsme si tam za 39 kalendář na příští rok. Pak jsem šla k Lence a Marušku nechal u babičky, byla jsem s ní domluvená kvůli odeslání fotek přes internet, tem můj Ufon to prostě nemá šanci uniknout, reklamuju a je to na dlouhý lokte.

Můj taťka s námi šel opět zpáteční cestu. Dělal že nepůjde a Maruška začala skoro plakat, povídala „ prosím, s náma „a skoro brečela, když děda řekl, že teda půjde, tak mu cpala do puky jeho pantofle a se slzičkami na krajíčku s tónem po těstě ukončeném pláči povídala „děkujíí, děkují „ :o))))

Včera jsme zapomněla, při té hromadě psaní a tom, že byly 4 hodiny ráno, že je to 2 dny, co jsem se jí poprvé ptala co chce k večeři, jestli kaši, nebo chleba se sýrem. Vybrala si sýr. Dnes jsme ji slíbila vajíčka k večeři, tak je měla, ona je miluje. Vajíčka, sýr, rohličky, banány, kčupky a hlavně maso, na to se ptá stále, no celej táta.

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Nádherná fotka nádherného dievčatka.:-)
Držím palce,aby Ti to všetko dobre dopadlo.
Lilitko

Barbora řekl(a)...

Fotka je moc krásná! Ještě že má Maruška tak hodnou maminku...