úterý 10. února 2009

10.2.2009 Narozeniny

Moje soutěžní kniha tady ostaní užasné KNIHY

Dnes je den Dé, dnes ve ¾ na šest odpoledne tu budu strašit přesně 32let. Od ráda bliká ICQ a Skype. Všem děkuju. I těm co volali a posílali SMS prostě všem….Ale……..tohle mě opravdu rozchechtalo. Petr mi poslal SMSku, zda mi může koupit dárek k narozeninám… fakt nevím co si myslet, okamžitě jsem odmítla. Vzpomněla jsem si na jeho přístup. O tom jak vytahoval kytky z vázy, jen aby mě nešel přát s prázdnou jsem zmiňovala už tady a to 8.2.09. K dárkům dodám přiklad hned…. chtěl mi koupit k něčemu dárek, páč neudržel u sebe ani korunu, ač dostal. Tak jsem mu na svůj dárek dala z rozpočtu 200kč, to bylo v době, kdy mu ještě nepřišla ta exekuce na plat, pak už jsme si nemohli dovolit nic. Z těch 200kč mi koupil hodiny od vietnamců za 30kč s logem EU, prostě hvězdičky , loga a já prostě EU nesnáším, její určité zákony nám tehdy přinesly hodně nepříjemností. Tenkrát jsme o tom mluvili a on mi koupí tyhle hodiny no a zbytek samozdřejně propil a prokouřil z těch 200kč. Tak jsem dárek odmítla, od něho fakt nechci nic i kdybychom neměli co do h…. Teda jediný.. napsala jsem mu, že jediný co chci je placení alimentů, už Marušce dluží 18 000.

Tady na té fotce… pomáhala s prostíráním, všechny příbory nadšeně nanosila na stůl. Bylo v tom tolik nadšení, že jsme ji nebránili….


Po obědě šla Maruška na chvíli s dědou ven. Navlíkla si na sebe soupravu co měli kluci z hor, když byli tak malý jako Maruška. Pamatuju si to jako dneska a ono už je to 15 let. A píšu oblíkla, protože Maruška si sama během fakt chviličky oblíkla oteplováky i s těma kšandama. Ale jak šikovně, navlíkla obě ručičky a pohybem nahoru si je hodila na ramínka, Pak si oblíkla bundu , jen zip si neumí ještě zapnout, zatáhnout ano, ale dole se netrefí. Pak zavolal strejda a přijel mi do kutlochu opravit zvonek. neb si ho původní majitelé odnesli taky jako ty žárovky. Potentočkovaný to bylo i zvenčí, ale šikovném strejda to dal dohromady. No aby jste mohli zazvonit až půjdete na kávu. Holt pánský návštěvy se nekonají, abych rozdávala rovnou klíč od komůrky LOL :o)))))))

Když jsme přijeli šla jsem udělat do sušárny pár fotek, než mi zvadne ten nádhernej pugét růží. Do sušárny kvůli neutrálnímu pozadí a bílé zdi.



Aspoň jeden kousek od Marušky….ona pořás svlíká sebe i panenky. Svlíkla zase Madlenku, pak jí nechala ležet v kuchyni svlečenou. Za chvíli se na ní zadívala a povídá. „Panenka Madenka chudáááák“



1 komentářů:

Dadouch řekl(a)...

Kniha je úžasná a Maruška s příborama nemá chybu. A Tvůj první autoportrét - supeeeer ;o))) A ještě jednou vše nej nej nej k narozeninám a ať Vás s Maruškou potkává jen to krásné a to špatné ať se Vám vyhne. ....