pátek 13. února 2009

13.2.2009 Pátek 13ctého a samá legrace

Ráno bylo ledové. Maruška byla hned jak drak, no mladý kosti a já jí udělala snídani a ještě chvíli jsem se rozhýbývála pod peřinou u Rákosníčka. Pak jsme skočili do ulice jen za roh zaplatit zřízení internetu, no vědět to před tou fakturou na plyn, tak to dám do ní, a ne do antény, ale už bylo hotovo, a hlavně tu je docela prd signál, na toho zelenýho potvoráka Ufona. S Maruškou cesta za roh do ulice byla skoro na hodinu. Ale byla u ní legrace. Pak jsme přišli domů a dali se do vaření. Teda já, Maruška chtěla pomáhat a nebo zrovna chovat, tak se nám to trochu natáhlo. Tahle fotka je mázlá, ale totálně vystižná, tak ji dávám. Maruška tu se svým nadšením šmidlá škrabku o mrkev a říkala u toho „hraju na housliky“ :o))) Podobnou akci dělala chvíli potom s rohlíkem, to už bylo horší, to bylo na luxování. Pak jsem dala polívku provážet, aby se dovařily kapustičky, byla zaprazená a v ní celé kapustičky, já je miluju. Tak jsem si na chvíli sedla na tu naši jednu židli . Maruška se mnou začala lomcovat a vyloženě na mě řvala : „maminko, vař oběd“ tak ji říkám, že se to teď vaří samo, že musíme chvíli počkat a ona zas začala hulákat „maminko míchéééj“ Pak vyváděla, že chce „ochutnat polívku tak jsme ji spolu dochutili. Nalila jsem jí ji a šla vařit krupicovou kaši, Nemaje zatím brambor, a cibule to byla rychlovka a neměli jsme ji dlouho. Maruška jedla polívku a u toho hlásila , že chce maso. řekla jsem ji, že maso bude zítra, že dnes bude kašička. V tu ránu nechtěla dojídat polívku a „kašiku chci“ Pak si ještě přidala z mého talíře a že jí neměla málo. Potom hlásila, že chce hajat do postýlky. Tak jsem se těšila, usne sama, v poledne to stále neumí, chvíli tam obejdovala, stihla jsme umýt nádobí . Pak jsem ji uspala v sedačce, jen mi hlásila, že chce houpat rukou. Vždycky houpu nohou, abych se nehrbila. Pak jsem si s ní zalezla, abych se zahřála pod peřinou. Pak volala mamča, že mají čerstvé Bednaříky, ať na ně odpoledne přijdeme. Maruška v tu chvíli seděla na nočníku, protože si řekla, ale pozdě. tak jsem jí stáhla spodky, vylila nočník, zhasla v koupelně a šla pro suché. Vyndala, jsem je, a koukám, Maruška nikde…. Ona stála v koupelně ve sprchovém koutě v ledové vodě… Večer jsem se koupali spolu. Maruška se vykoupala, a já se pak nad ní vysprchovala, ona má sprchování ráda a pak jsme vylezli spolu, já ji obstarala a pak jsem zapoměla vytáhnout špunt. Tak se tam teď Maruška řáchala v tý ledový vodě a hodně spokojeně.. navíc v tý zimě….Tak jsem ji vytáhla, utřela a začala strojit a ona mě povídá. „nebylo studený, bylo akorát, koupala sem , pííma“


Pak jsme se vydali k autu a vyrazili směr Lídl, neb Marušce došly plíny na noc. Vykládala to celou cestu . Že koupíme plínky, že je počůrala, že jsou fůůůj, počůraný, že je vyhodíme. A že je vyhodí děda, babika, maminka, Maruka (to jak jsme vynášeli plínky přímo do popelnice, kdo měl ráno cestu) a že plínku dáme na zadeček. Tohle mi mlela celou cestu v autě . Fotka je pohled z auta, přes namrzlé ledy.


Tady si vleče z krámu plínky.V obchodě jako tradičně dělala u regálů „mmmmmmmmm dobota“ Nakukovala zákazníkům do košíků a ptala se „co to máš?“ pak se ptala nějaké paní „kde je maminka?“ stála kus ode mě a neviděla mě, chtěla tlačit vozík, ale přešlo jí tu u regálu se sušenkami, kde opět začala dělat „mmmmm dobota“ pak jedny hodila do košíku a povídá: „koupíme Maruce sušenka , zapatíme“ S Maruškou vážně není nikde nuda. U auta cpala plíny do auta a popletla to a říkala „vyložíme“


Tak jsme si dali kávičku a bednaříky, mňam. Maruška dostala nějakou zlobivou. Největší zábavu měla v tom, že kousala babičku do zadku a měla legraci z toho, že na domácích teplákách má mokré otisky…


Šla spát až po ranči, jako v pátek, pak chtěla sama do postýlky. Sama tam chtěla vlízt, když jsem ji zavolala , tak samo udělala kvicht a pak řekla „stačí fotit maminko“ tak aby jste věděli, že to přestávám mít s úlovkama jednoduchý. :o)))) Dnes měla nové povlaky, s lodičkami. Ušila jí je babička, ten flanel mám od Aleny už pár let, úžasně měkoučkej. Před spaním si zase vymýšlela, nejdřív chtěla na pitý čaj, když jsem nalila čaj, chtěla vodu, když měla vodu, chtěla čaj…..asi 6 krát jsem přelívala pití. Tohle vymýšlení jí zatrhávám, ale v tuhle hodinu fakt vím, že to nemá cenu. Lépe dodat, než nechat brečet. Je jedna ráno a já piju třetí velkej čaj, abych vůbec mohla psát, tuhnou mi prsty. ale Maruška je napůl vylezlá z pod peřiny a ručičky má teplý, je to otužilec….viz. dnešní zážitek. My to ustojíme.



0 komentářů: