středa 18. února 2009

18.2.2009 Návštěva

Dnes byl úžasnej den, když je na co se těšit tak je to super. To je hnedka čerstvá krev v žilách . Dnes se na kafčo z daleka přijela teta Helena s Janičkou. Tomáš měl služební cestu tak je tady vyklopil a to mi tůůze rádi. No ráno mám to trošku trvalo, jako vždycky, když Maruška dělá kraviny u snídaně a než uklidí hračky. Najednou okolo 10h telefon, že už jsou u našich . řekla jsem Marušce, že tam na ní čeká teta Helenka, tak jí začala říkat od rána,ona používá tyhle zdrobněliny hodně sama od sebe. A Janička. V tu ránu byly uklizený hračky, což se jí doteď nechtělo, ani nezdrhala při strojení jak to ráda dělá a k autu utíkala. No ve výsledku chvíli koukala a nemluvila, neb tu přece jen chvíli nebyli , no ale za chvíli předvedla co umí. Že by utahala i koně a že pusu nezavře. Všichni na nás mysleli, hlavně na Marušku a tak má tři nové kamarády medvídky Káju, Jáju a prasátko Kvíka, Bylo to úžasný a víc se mi nechce psát, jen to, že bych chtěla , aby to tak bylo stále. Aby to hodný lidi srdci nejbližší měli k nám kousíček……Večer jsem dovršila kávou s nejlepšími přáteli…kdyby byl takovej každej den, tak si pískám….



Tehhle výraz Maruška nasadila, když jsem fotila přicházející skupinku k autu. Přidřepla a s tímhle kulišáckým výrazem pózovala , je to prostě kuliferda.

0 komentářů: