sobota 14. února 2009

14.2.2009 Pavouci

Svatej Valentýn , nemusím ho… nevím zda normálně, nebo z důvodů , že nemám proč, ale na férovku vám řeknu, že jsem se dnes zamilovala… do vysavače, fouká teplej vzduch……

Dopoledne jsme se vydaly s Maruškou Pěšky do města, mamča nám šla na půl cesty naproti s kočárkem, abychom ho už měly tady. Maruška cestou do města, jako největší zázrak nesla rampouch . Nechala jsem si od mamči přivézt s kočárkem šálu a rukavice. Já která chodí za zim ve slabé bundě jsem se klepala jak ratl, asi mě už promrzl i OTP (okrasný tukový prstenec) , té zimy už je moc. Prošli jsem, nejnutnější, kus salámu, pekárnu. Doma jsem uvařila rychlooběd. Maruška o zelenině a cibulce tvrdila „neukoušu“ to ji nešly ukousat dneska ani měkké krabí tyčinky, co tam byly za maso, miluju je. Tak Maruška dnes ďobala jen ochucené těstoviny a ďobala je z dózy i po probuzení.

Odpoledne přijel strejda se svým bratrancem a pustili se do přimontování sušáku ke stropu. Byli jsme jak 3 pavouci jak byly ty šňůry zamotaný, po stěhování. Nakonec po dlouhobém motání vydumali systém , vytahali šňůry a přidělali bez šňůr. Po jejich odjezdu jsem si hrála na pavouka a instalovala znovu šňůry. Maruška mi pomáhala tak, že já na štaflích a ona měla v tu ránu vytaženou štětku na záchod a snažila se gruntovat i jinde než v záchodě. No bylo to na dlouhé lokte i ten úklid potom, ale do večera jsme to daly do kupy. Takže dnes musí být fotka sušáku. Jinak je jedna ráno a já hlásím 1 Ločko, 1 pohlednici z nového úžasného kitu, co ještě nemůžu ukázat a 6 tý čaj a trvalých 15stupňů celsia v bytě. Maruška byla studená až k ránu, ale dneska jsem ji přehodila přes postýlku deku, tak si to tam krásně zadýchala.

0 komentářů: