pátek 27. února 2009

27.2.2009 Maruka Mindová

Je pátek, ráno na plavčo a jako vždy v pátek Maruška ráno spala jak dudek :o)))) No užila si to, ona to miluje , vzala se pod hladinu jak o život. Procházkou jsme to vzali městem pro rohlíky a k našim na oběd. Dnes byl rýžový nákyp se sušenýma švetkama, toť delikatesa :o))))

Zapomněla jsem vzít tak uspávání po obědě se podobalo zvuky vraždění jehňátek, pohádka ani písnička nebyla přes řev slyšet. Maruška pak chtěla napít tak jsem jí dala pití a v tichu vyprávěla pohádku a… usnula u pohádky dřív než ona někde v půlce věty…. Jen co dopila, tak že chce mlíko.. zabralo prso a písnička.


Odpoledne jsme šli na procházku k rybníku , tady jsem fotila rozsypaný chodník, a symbol jména naši ulice, kdo zná ví.. ale proč…. uším Marušku jak se jmenuje a kde bydlí, kdyby se nedej bože ztratila. No z příjmení Vilková tak říká stále Maruka Mindová :o))) ulici ještě komolí , učím jí k rodičům, protože na sídlišti jí zná hromada lidí, a ti by věděli, kam ji dovést. Tam co bydlíme, nás nezná skoro nikdo. No ale mám ořech, jak naučit číslo domu, učím Marušku jednotlivá čísla, po sobě, jsou tři , no a jelikož je po sobě osm a devět, tak Maruška mi na to řekne „deset“ a mám po učení…. :o))))))


Pak jsme skočili do Tesca mrknout co ulovíme do hrnce ve slevovém koutku. Cestou domů se stal z hodné holčičky drak, a to dostala „pitíko“ koupili jsme babičce za dvacku hyacint. A Maruška ho chtěla nést,ale neposlouchala, tahala ho po chodníku a než jsem jí ho zabavila, chudák byl vysypanej, chtěla študovat sníh ve chvíli, kdy začalo pršet. jelikož jsme byli bez kočárku a tak jsme dorazili pěkně mokrý. Po večerníčku který Maruška miluje a teď vůbec, jsou tam živá zviřátka – ježek Aladin, jsme jeli domů.



Maruška mi v poslední třetině cesty vytuhla, přenesla jsem ji na gauč a jen co jsem se svlíkla, chtěla jsem ji převléct, abych ji dala plínu . Musela jsem ji svlíknout spodek, protože jak usnula a vyžbrunila to veliký pití, tak se počůrala, jak usnula. Po svlíknutí se ještě na chvíli stočila do klubíčka a spala, ale pak se probrala a začala řádit.


Ze sprcháče vylezla sama akorát ve chvíli, kdy jsem se já svlíkla, že si k ní vlezu, tak jsem ji zabalila, ať na mě minutku počká, ať se nemusím zase oblíkat a svlíkat. Tak na mě takhle čekala na stoličce v koupelně. Jé já úplně zapomněla, napsat, jak si asi před 2 dny myla hlavu. Vždycky ji myji hlavu až když leze z vody kvůli té zimně tady. A ona vylízala z vody sama, já byla na skok vedle. A Maruška si vzpomněla, že nemá umytou tu hlavu.. Tak nohama stála venku na koberci a hlavu si máčela ve sprcháni. je tam malinko vody, tak se stavěla na hlavu v té vodě. To se prostě musí vidět, já se řezala smíchy. Myslela, jsem že jednou ošidím večerní pohádku rozhlasovou z rádia Pohádka. Něco jsem potřebovala vyřešit na PC. Prd, Maruška prostě miluje knížky, tak jsme četli. Ale zlatíčko po pohádce sice protestuje,že chce ještě, ale lehne si a usne.

0 komentářů: