čtvrtek 26. února 2009

26.2.2009 Focení

Dnes se Maruška vzbudila tradičně v 7 ráno, chvíli jsme si povídaly a pak jsem ucítila zachrupí a Maruška se vzbudila, normálně jsme usnuli obě dvě. mě vzbudila probouzející se Maruška a to v rekordních 9.50 tak to se mi ještě nestalo. V půl 11přišla na návštěvu paní Pristandová, maruščina náhradní babička, už jsem i ní několikrát psala. Přinesla jí nějaké dobroty. Maruška akorát v 10h posnídala, díky našemu vstávání, pak si dala s námi ještě kousek Tiramisu. Takže další dobroty jsem řekla až odpoledne. Chtěla pitíčko, tak jsem ji řekla, ať si ho nechá na odpoledne , že pojedeme k Báře. No jako když píchne do včel, hned začala balit. „Banán vemu k Báze“ dostala dva, jeden mi dala „mamince dám, podělim“ „kočiku vemu k Báze“ „pitíko vemu k Báze“ „bakůrky vemu k Báze“ no a každou větu tak vážně…… je to zlatíčko. Když odešla paní začala sem dodělávat polívku, vývar jsem tu už měla. Jelikož bylo čtvrt na 12, tak jsem musela rychle. Maruška mi pod nohama skandovala „já chci vařit maminko“ Tak jsem ji nechala pro klid dušičky zamíchat zavářku. jelikož měla tak pozdě snídani, tak jsem rozhodla, že si dáme jen polívku, byla hustá, takovou milujem. No a Maruška s játrovou zavářkou má moc ráda. Měla plný talířek, že v té zavářce div lžíce nestála a ona si ještě přidala, jak ji chutnala. Přitom musel být ještě nacpaná tím velkým jogurtem a moučníkem. Fotku dávám dokumentační. Konečně můžeme jíst doma spolu, náš první oběd u stolu. Po 14h přijela Bára a odvezla si nás s Maruškou k nim. Měli jsme v plánu nafotit děti v pyžamkách , na leták a prezentaci do jedné firmy. Měli jsme asi metr místa u bílé zdi , podlahu jsem pokryli prostěradlem, které samozdřejmě na ty nejhezčí fotky spadlo z ty nefotogenický trubky :o)))))) děti po jednom ještě šly, chudáčci byli připečený od halogenů, ale bylo třeba svítit, aby to bylo aspoň trochu k něčemu. V každém produktu jsme je pak fotili všechny 3 najednou. A to byl mazec, když krajní Verunka nedělala ksichtíka a nelezla na gauč, tak zas Adámek mával rukama a Maruška se tvářila jak vyoraná myš… ke konci už v povzdálí paní Černá rozbalovala Kinder vajíčka co byla za odměnu až se to dofotí. Bylo to náročný ale ač to chvílemi nevypadalo tak děti spolupracovaly, mohly zdrhnout. začít brečet, ale to neudělaly .







Maruška tam byla šťastná , protože tam měla 2 děti ve svém věku a krásně si hrály. Ona by tam snad i zůstala. Paní Černá se jí ptala , jestli by chtěla takovýho tatínka a myslela tím svého manžela, a Maruška ho hned při první další otázce oslovila „tatínku……“ ona to řekla tak krásně, škoda že to nemá kom říkat….Když odjely děti hned se po nich sháněla, pak jsme se ještě stavili u Bářiny sestry, tak si ještě pohrála s Veronikou, ani jsme o holkách nevěděli. Byly jak dvojčata, jsou od sebe 3 měsíce. Přes všechny snahy jsme dovezli Marušku spící, vyložili jsme ji u našich a jeli pro kočárek, neb jsme tam dnes spali kvůli rannímu plavání. No když jsempak chtěli Marušku spící za necelou hodinku chtěli převlíct do pyžama , tak se vzbudila a skákala mi po hlavě do půl dvanáctý. Nebylo ji možný udolat.


2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ty fotky jsou nádherný!!!! Ta první pyžámková je moc pěkná!
Štěpánka

Dadouch řekl(a)...

Teeeda Liduš, to jsou parádní fotky ;o)