středa 18. února 2009

Můj zajíček

Nový úžasný kit od PST design Eggzone a jedna z mých srdcových fotek
KREDIT

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Už dva dny se nemůžu odtrhnout od Vašeho psaní a hlavně fotek. Objevila jsem to tu včera jen náhodou a četla jsem dlouho do noci až už to oči nemohly pobrat. Mám přibližně stejně starou dcerku, je pro mě a přítele středem vesmíru a já jsem moc vděčná, že to tak je.Nejde ani tak o to, kolik dostane hraček, spíš zážitků. Nicméně jsem Vám chtěla napsat hlavně to, že jste velmi statečná, Maruška, jak ji popisujete je úžasná a Vaše fotky mají nádhernou atmosféru. I ty, kde jsou zachycené ty "nejnormálnější věci". Mějte se moc hezky, pohlaďte za mě "sluníčkovatou" Marušku a držte se. Helena.
P.S. Jen hlupák nejhloupější se nezúčastní toho úžasného období, když dítko objevuje svět. Promiňte, nikdy jsem nic podobného na net nepsala, ale tohle muselo ven.

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Heleno děkuju :o)