pátek 6. února 2009

6.2.2OO9 Rozumbrada

Mamča dnes ráno šla k doktorovi, jak to slyšela Maruška, tak jí povídala „dostaneš páseček „ ( z příhody o očkování ) Pak povídala, že chce s babikou k doktorovi, tak ji povídám, že bazén je lepší a Maruška to odkývala a povídá „cvičení taky“
Ráno jsme vyrazili na plavání, Maruška byla jako vždy nadšená od samého rána , když jsem jí řekla, že dnes je už pátek a jdeme do bazénu. Tak byla okamžitě jak na pérkách. Vycházíme vždycky v 8.05 babička si v 7.55 vzpoměla abych jí v sušárně sebrala pár kousků, aby měla co žehlit , než se vrátíme. Maruška chuděra brečela u dveří , prože mě viděla, že jsu do sušárny a brečela, že deme do bazénu . Jelikož babičce se musí vyhovět, tak jsem sebrala celou sušárnu, ono nejvíc času zabere to otevírání a uzamykání 3 dveří . Tak jsem jí sebrala celou a vyjížděli jsme v 8.15 a já zjistila , jakou mám hnusnou nekondici , a noha po pádu se stromu po kusu běhu stále bolí …Ve vodě jsme měli být v 8.4O přišli jsme holt při rozcvičce. A jak lokomotíva podprdu mokrou. Tady Maruška lezla do skřínky a povídala „s kabátem nevejdu“ :o))))))


Dnes měli děti poprvé děti lovit plácačku pod vodou za pohybu, ne ze dna, ale aby jí chytli při vhození do vody. Maruška to jediná z dětí dokázala hned , šikula a dokonce si tam pak tu plácačku začala házet sama a hned za ní skákala. To však nešlo, neb si ji hodila těsně před sebe . Šikula no .

Po herně se jí ještě nechtělo domů a zabrousila na lehátka přes saunou. Ta tam dělala takový skopičiny a vše tak komentovala, že jsme se s pánem , co tam čekal na svou ženu s děťátkem fakt řezali smíchy . Když pán chtěl odejít, tak na něj volala „panéééé halo, pocéém“ Když přišla paní s malou holčičkou, ještě miminko, tak hned povídala „miminko máš, podívám „ odcházeli a Maruška se ne a ne z masážních stolů odlepit, tak zjistila, že šli, tak za nimi letěla a honem se ptala „kde máš děťátko“ no srandy kopec.


Cestou domů se chtěla máchat v kalužích , ale tyhle byly opravdu hooodně hluboký, tak jsem jí vysvětlovala, že v těch, co v nich jsou obrázky , to že se tam odráží to co je nad nimi se cáchat nemůže. No byly to boje, ale pak pochopila. Maruška řádila tak, že byla jak pytel větru v půlce Husovky na ní padla krize a už jela jak hadrová panenka. Do oběda a o obědě pak zlobila jak čert, jak byla přetažená. Po obědě se pro mě stavila Bára a vyzvedli jsme můj počítač ze servisu kde pán sliboval 3-4 dny a už to bylo týden a ještě na něj nesáhl. Stavovali jsme se tam dopoledne, cestou z plavča, měl ho postavený vepředu v krámě před pultem , ač byla vidět jen béžová stěna a zadní zdiřka na kabely, Maruška povídá „to je maminky , Pikot tam je rozbitej „ Fakt jsem hleděla , jak ho podle zadní a boční stěny, kterou mají všechny počítače takřka stejnou poznala. Bára ho vzala s sebou , aby byl rychleji a levněji opraven. Odpoledne jsme měli jít s Maruškou do Tesca koupit salámy na chlebíčky , ale byla změna, já jsem psala výpověd na Ufona a mezi tím volala teta Marie, aby je tam mamča s Maruškou přišli potěšit. A tak jsem honila jiný resty.



Večer jsme blbli spolu ve vaně strašně dlouho , pak chtěla ať jdu k ní, chodím tam vždy až když chce , neb pak to není na dlouho. Ona pak chce se za mě schovat , já mám zadek přes celou vanu a ona se cpe za mě, a hned zas zpět , a pak zase za mě a za chvíli jsem omlácená. Než jsem lezla do vany tak mě Maruška řikala „sundej lefa“ ona myslí lva ,ale je to tričko s tuleněm . Pak „sundej kamašenky“ tím myslela tepláky, nevím proč a pak „sundej prsa“ tím myslela podprsenku povídala „Maruka nabumbá“ a pak zas měla strašnou srandu opice, že po sobě stříkala mlíko z prsou, teprve, když už to nestříkalo, tak začala pít. To bylo stále „sčíká, nesčíká“ Šla spát po ranči , na ten se má v pátek dovoleno dívat, jsou tam zvířátka.



1 komentářů:

Jeje řekl(a)...

Ta prirodni je bomba!!!