neděle 22. února 2009

22.2.2009 Táta?

Dnes je neděle, a zase sněží. Maruška si zalezla po snídaní ke mně „do teplíka“ a tak jsme koukali na pohádky, je neděle. Pak jsme si spolu hráli.Před polednem jsme vyrazili k našim. Maruška mi pomáhala ometat auto, ona miluje se vším pomáhat.


Ta první se mi líbí co do momentky, kdy nad kapotou bylo vidět jen ušatou čepici a ručičku se smetáčkem. Tady k té druhé, abych nezapomněla.. Maruška znaku Škoda říká stále „ptáček“ tak tady metala a povídala „ometu ptáčka „ :o)))) vím že fotka úplně letí, no momentka s lopatkou v druhé ruce.


Dnes jsme měli sraz s Petrem.. nemám slov….. Ptal se mě, zda Maruška může lízátko, říkám že může… no a na to mi řekl, že ať jí ho tedy koupím, že má peníze na ubytovně…..hlavně že měl na pivo…… Měl nové hodinky, nové boty, nový mobil, tvrdil že má u někoho na dvoře auto, Bavoráka 315, přitom řidičák nemá, prý si ho bude dělat…. nemám slov… hlavně že je vybavenej, my nemáme za to topit , dluží mám už 15000 a Marušce po tom, co jí vidí po 2,5 měsících nekoupí ani lízátko……


Mamča dnes jela s námi, tak jsem si vzala konečně zidli k PC abychom se tu s Maruškou netahali u tu jednu. Jak ji Maruška viděla na sněhu. , tak na ní chtěla hned vyfotit. Opět mi pomáhala ometat auto, stále padá….


Mamča jela se mnou aby vzala zapomenuté prádlo na praní, nabídli mi to sami, neb tady v tý zimě by to schnulo tak 3 dny a ještě by mě plesnivěla koupelna, nemá žádné větrání. Takže při největších zimách budu vozit prádlo tam. Maruška má spotřebu špindíra jedna. Mamča nešla ani kvůli tomu prádlu. Strašně jí celý den bolí hlava, tak doufala, že ji zpáteční cesta na vzdoušku pomůže. Tady ta fotka je při večeři , Maruška si půjčila babiččinu čepici, a hodila takový výraz, že si ani není podobná. Autem jsem konečně pbrala věci a tak Maruška radistně šla spát s Jájou a Kájou a prasátkem Kvíkem.



2 komentářů:

Jill řekl(a)...

jak jsi psala na bc že nevíš jestli se máš smát nebo brečet, tak to se teda směj, směj se, že ses toho příživníka zbavila. je fakt neskutečnej. a dej všemu čas, někoho si s Maruškou najdete

Gabro řekl(a)...

Název asi mluví sám za sebe TÁTA? Holky, to asi nikdy nepochopím... Místo aby byla tak rásná a šikovná holčička pro něj na prvním místě, tak... Ale hlavu vzhůru, jak psala Kincsem, najdete si někoho lepšího!