úterý 3. února 2009

3.2.2009 Komise a "ježeček"

uuuuuuuuuááá já už nedokážu vyfotit ani hrneček , to světlo je v zimě šílený a ty ruce čím dál horší. Ne že bych nevěděla co fotit, ale nějak mě to nejde. Dnes jsem byla na městě kvůli Petrovi, kvůli tomu pokusu o znásilnění, neb policie to přehodnotila na přestupek. No po těch jeho lhacích orgiích se ani nedivím, znám jak byl kdykoliv nevinnej a ani k těm největším průšvihům se nechtěl nikdy přiznat i když tíha důkazů ukazovala přesně na něj. Za 5 dní to budou 2 měsíce, co Marušku neviděl. Když nepočítám těch asi 5 minut u Plusu. A já mu v tom nebráním. Když ho mu nemůžou doručit předvolání na město k této události , vidím to bledě i s alimenty, které jsem ještě neviděla. Takže to bude dlouhodobé žebračení, ale hlavně že je klid. To málo co máme nám aspoň nesní a neukradne, jako dřív. Byla jsem z toho tak vytočená, že jsem měla touhu udělat radost. Na sebe jsem kašlala, jako vždy, já to prostě furt neumím. A po cestě domů jsem koupila Marušce v porcelánu hrneček s krtečkem. Ona si ho teď tak zamilovala. To moje ďouče mělo ták velkou radost. Je to záplata na všechny smutky, neléčí, ale tlumí je. Teď nechce pít z ničeho jiného. Říká mu „ježeček“ pozná krtka i ježka, ale tomuhle večerníčkovýmu stále říká „ježeček“ :o))))) teď koukám na tu fotku, jestli to nebude pro ty 3 vlasy na hlavě :o)))) docela bych hádala , že jo, jak znám Marušku. Po obědě jsem chtěla je do bytu, původní plán byl dnes už bydlet, jenže potřebuju převézt velké věci jako peřiny, Toníka a bagr s kostkami… jenže mamče dnes bylo moc zle , potřebovala pomoct. Taťka byl zas pryč , nedbaje na to. Pak jsou věci o kterých se mi mluvit nechce, termín totálního přesunu nevyšel , ale mamču trápit nebudu, pomůžu jí, ono se to už nepotento. Plán se lehce posunul, prozrazovat nebudu, ať se zase něco nepos….odpoledne jsem se tedy pokoušela zlikvidovat jiné resty, kromě pomoci mamče. Navečír mě dostala Maruška. Slyším ránu a Maruška příšla a povídá „maminko spadlo „ tak jdu podívat co a a přehrávač DVD, který byl položený na televizi ,byl sjetý skoro za ní. Když jsem to srovnala, tak Maruška povídá „tučnáky pustit“ a ona vážně měla v ruce DVD Pingu vyndané z obalu, ještě ho neviděla, bylo k krabici, kde je asi 50 pohádek a filmů. Ale jak ho mezi tím vyštrachala a nic nerozházela , to nechápu . Bylo asi v půlce . Ani obal nebyl roztržený a že to z těch papírových jde špatně. Měla v ručičce jen disk, a zřejmě si ho chtěla pustit sama, jenže byl moc vysoko přehrávač a proto jí spadl. Tak se koukala pak na tučňáky. Mám strašnou chuť na scrap, začíná mi chybět, doufám, že budu mít brzo svůj počítač a vrhnu je na resty ze dvou úžasných kitů.

1 komentářů:

Lucka73 řekl(a)...

Lidu,
zkus se netrápit všema okolnostma okolo. A jen si užívej malý a toho, že vy dvě se máte. Určitě bude zase dobře. Myslím na vás!!