úterý 21. října 2008

21.10.2008 připravy k odletu...

Takovej krásnej byl ….. jenže Marušce, jak se dostane cokoliv co píše ruky, tak hlásí „majuju“


Petr běhal venku, sháněl bydlení…tohle je momentka. Nejdřív jsem se snažila zachytit jen Marušku s Lojzíkem a pak i s Petrem, tahle vyšla nejlíp…. napsala bych k ní… takhle by to mělo vypadat, táta si hraje s dcerkou, ona se směje.. jenže je to jen náhoda.. v moment hraní se směje, ale já vím, jak brečí a volá že nechce domů a pak si sedá a lehá na schody…. a říkám si, jak dlouho ještě….do konce měsíce je 10 dní.. nikdy jsem nechtěla aby to takhle skončilo.. bohužel to jinak nešlo…..


Odpolední procházkou jsme se stavili v Lidlu zamluvit, aby mě tam nechali banánové krabice, aby je nelisovali. pak okolo autobazaru zeptat se v prodejně, kde hodně tisknou zkopírují, zda nemají ty krabice po papírech, ta jsou hodně šikovné. Měli 3 ohromné po zboží, byla jsem moc ráda, jen byly rozložené a já je nemohla unést.Ještě jsem měla jednu ulovenou banánovou a kočárek, ale domů jsme je dostat potřebovala… Byly rozložené a veliké a já neměla špagát . Byla jsem kousek od internátu, tak jsem zavolala Martínkovi, jestli by na mě neměl půl hodinku. Pomohl mě odnést krabice k našim. Tam jsem si dala jen kafčo, už bylo hodně pozdě, byla to zastávka jen na chvilku. Mrk na Večerníčka a zase domů. Taťka šel se mnou domů a vzali jsme tam zrovna 2 krabice, ať můžu začít a odvedl zrovna moje kolo domů. Já ho nepotřebuju teď a ať je toho méně na přemisťování.


V textu už mám večer, ale tahle fotka je focená pár sekund po té předcházející.. ale je tak vystižná….odlet….. dopoledne mě volal ten pán z úřadu, že si mám přijít vyplnit zítra dopoledne nějaký protokol tak jsem napnutá…. stěhujem se s ptáky….

0 komentářů: