pondělí 27. října 2008

27.10.2008 Boříme nábytek....

Krátce, dopoledne v bytě se mnou byla Petrova sestra se synem. Odešli ve 13h, ve 14 jsem zas stála připravená před barákem, měla přijet Bára s Tomášem, Petr akorát přišel a chtěl po mě 1000, kč, že to do bankomatu stihnu. Já sotva táhla nohy a co i kdyby ne, tak proč. Minulý týden měl 3000 měl je do začátku, to bylo to co zbylo z nájmu 8000. Za týden byli pryč. Já mám 3500 na měsíc pro tříčlennou rodinu a vyjdu. Měl se víc snažit…..a ne chlastat, kdyby tak nevyváděl, mohl mít bydlení do pátku. Dnes odevzdal klíče paní Šolcové..pak si přišel pro akuvrtačku, jediný jeho velký majetek, že ji musí prodat, aby měl na jídlo. Pak přijela Bára s Tomem a rozebrali nábytek na kusy, byl to fofr za hodku a půl bylo hotovo. Odjela jsem s nimi. Bála jsem se, aby si Petr klíče nepřidělal, protože nemá kde spát. Tak jsem odjela, když odjela Bára a Tomem , Petr přinesl spátky vrtačku, že ji neprodal. A přijela, až když přijel domů Vlasta z práce, tak jsem ještě něco dobojovala. Odjížděla jsem a viděla jsem skrz poštovní schránku žárovku z chodby. Vystihovalo to Petra, světlo je za dveřmi a on k němu už nemůže…..


0 komentářů: