úterý 7. října 2008

7.10.2008 Kolaudace

Dopoledne jme doma hospodařili s Maruškou. K obědu jsem ji uvařila vločkovou kaši. Uvařila jsem ji nechtěně o něco víc, tak jsem ji chtěla dojíst, měla jsem zbytek na pánvičce a ten jsem dojídala. Maruška vylezla ze židličky a vlezla si mi na klín a chtěla jíst se mnou, tak jsem její porci přidala k sobě a tak jsme jedli spolu z té jedné pánvičky. Když se vyspala šli jsme na kolaudaci k tetě Marušce. Dnes jsme měli poprvé slezinku v jejím novém bytě, babička, taťka, strejda Pepík, Janička a Martínek. Je tam ještě hodně moc práce, ale bude to útulné hnízdečko, až bude vše hotové. K našim to jen ne z kopečka. Nejsem zlý člověk, ale život ve mně rozvinul nepatrně ošklivou vlastnost, závist, trochu ze za to stydím, ale možná se to dá pochopit. Nemyslím závist v tom, mít svůj vlastní byt, to je prostě nereálné, ale to místo, kde je bezpečí, klid a pohoda…..Závidím těm, co mají kde být, bezpečná hnízda, závidím těhulkám, právě v tuhle chvíli jsem chtěla začít pracovat na sourozenci pro Marušku, a již několik mamek, co mají děti stejně, nebo podobně staré jako Maruška tak teď čekají druhého bobka. Nic nechci víc, jen abych to mohla prožít ještě jednou, aby Maruška nebyla sama a aby okolo byl klid a bezpečí….

Fotka je focená na zpáteční cestě, kdy jsme šli od Marušky J, z kopečka k našim i s babičkou,protože z kopečka je cesta pro ní jednodušší. Tam ji odvezl strejda Pepík. Už se hodně smrákalo, tak většina fotek byla rozmazaná, takže nejostřejší byla tahle kde Maruška leží. Babička přišla cestou s návrhem. Je mi z toho spíš do breku, řekla že mám zaplatí brambory, když si je Petr odpracuje v Ohavči, ze prostě na některé podzimní práce s naším zdravotním stavem a fyzickými silami nestačíme. A s Maruškou se taky nedá dělat o příjezdu do odjezdu , člověk ji učí, hraje , si prokládá to prací. Z tohoto babiččina nápadu je mi hodně zle, pomáhat by nám měl Petr zadarmo, než se narodila Maruška tak to dělal. Pak získal jakousi jistotu že mu jako nemůžeme utéct, když o je táta a nikam s námi nejezdí, teda, pokud je to za prací, a doma se sotva hne…. tohle by měl dělat z lásky k nám, vždyť jsme jeho regulérní rodina a té práce se po něm, nechce zas tak moc.

0 komentářů: