úterý 28. října 2008

28.10.2008 Mega akce přesun

Na 9 hodinu jsme měli sraz, přijel strejda Pepík , teta Maruška, Pája a pan Kaňka. Strejda i pan Kaňka měli mega kárku a šlo to šup šup, když jsem na to nebyla sama. teta mě pomáhala balit kluci nosili. Strašně to odsýpalo. Sice něco v tom fofru není dotříděný, ale hlavně že to fuč.

Poslední kafe……


Petr se stavil .. jednou že to takhle dopadlo, nabídla jsem mu chleba, namazala jsem mu to a přinesla dolů a zbytek bochníku jsem mu taky chtěla dát. Pak se mě ptal, zda mu pomůžu, řekla jsem, co má na mysli, že peníze mu nedám a pod střechu ho nepustím. Na to po mě chtěl tas těch 13 000 co je ve skutečnosti 12 000, když jsme mu je nedala , vrátil mi namazanej chleba a odešel. Pak se vrátil, že by chtěl něco teplého. Řekla ,jsem mu, že si měl vzpomenout dřív. Co tu pobýval sám, tak tam byla koprovka, tu nesnědl, zbytek polívky jsem vylila a chleba co tam byl celá šiška do toho za 4 dny nezakrojil. Chtěl po mě 20cku na polívku.Že má hlad, jsem mu řekla, ze tady v popelnici, má ten chleba, už byl vynešenený koš. Prý že tam hrabat nebude, tak jsem hledala já (byl v pytlíku zabalený), nenašla, už tam bylo moc odpadků. Peněženku jsme měla doma pod hromadou věcí a v ní posledních 120kč. A navíc zdržoval. Když odjeli vzala jsem….


kytaru a Lojzíka aby tam nebyl už sám a jela domů, to málo co tam zbylo musím ještě vypaběrkovat.


Petr přišel k autu a brečel. Chtěl půjčit telefon, aby zavolal bráchovi, zda tam může přespat, že spal na lavičce a že je zmoklej.Nevím zda pro měj přijel, vím o několika sourozencích (má jich 8) kteří ho doma nechtějí. Rozloučil se s Lojzíkem, měl ho moc rád, poslal Marušce pusu.. a já mu dala tu dvacku na polívku, ale nevím proč, když má na chlast, proč nemá na jídlo. Jeho myšlenka před jeho odchodem byla, že se to rozpadlo, protože se do toho vrtala moje rodina. Jestli mu někdo z ní radil, tak jen dobře… když si žil po svém, má teď svobodu….


Maruška mi běžela naproti a volala nadšeně Lojzík, Lojzík. Ani nechtěla jít k tetě Marii s mamčou, kam něco nesli. Já ještě jela do Ohavše pro bednu ořechů a vázu. Jen co jsem přijela, oni přišli začala Lojzíka krmit „ Lojzík hamat a bumat“ sypala mu krmení. Já si říkala, i ten Lojza má co jíst….Maruška měla o něj starosti, na tátu si ani nevzpomněla, …a to ho před ní nikdo nehaní. on taky neměl starost, co bude jíst, když jí to kolikrát snědl Pusu od táty jsem vyřídila. Když jsem byla v tom Ohavči, přišel kocour, kožich mu voněl senem, říkám si, že i on má kde bydlet.. ale je hodnej….Petr se vrátil tam odkud přišel vlastní vinou…. Je toho na psaní víc, i to hezké co plácla Maruška je,ale nemám sílu a nemám tu PC stůl a klávesnici na kolenou děsně mě bolí záda… ale bude líp.. snad máme vše zlé za sebou.

1 komentářů:

Jana řekl(a)...

Barbarkaa - přeji moc štěstí, udělala jsi dobře tím odstěhováním. Bude líp... Jandulina