pondělí 6. října 2008

6.10.2008 Kapky

Dopoledne byla Maruška úplně milionová. byla jsem nějak udondaná ze všeho. Hrála si sama, no úplný zlatíčko, já stihla uvařit játra na cibulce, ty co jsem koupila v sobotu. Takže má Petr zas oběd na 4 dny a hrnec polívky s játrovou zavářkou. I nádobí jsem stihla umít bez Marušky takže 4 krát rychleji, neb mi nerovnala čisté do špinavého a špinavé do čistého. Po poledním spánku jsme se nějak dnes nemohla vykopat, strašně mě bolela ramena. Ale pak jsme se dali do kupy, protože jsme nutně potřebovali „panapr“ do toho volala mamča jestli přijdem, že zítra jede do Prahy, že potřebuje nutně načerpat energii, že zítra jede za Mudry do Prahy, že mi jednu roli dá, že na nákup půjdeme až zítra. Než jsme přijeli tak akorát přišla teta Maruška, že potřebuje do Tesla. Chtěla jsem jet s nimi, ale že si mám odpočinout a dát si zatím kávu. tak jsem teda zůstala a na o chloupek lepším signálu jsem alespoň doházela kousek blogu.



naše večerní chvilky ve vaně před spaním, děláme ve vaně kraviny, lejeme po sobě vodu, nevěděla jsem jak dopadla ta fotka toho břečtanu, tak jsem lovila Maruščiny ručičky jak chytají kapičky, lít teda musel Petr a já fotit. i tak to bylo dost složité, pak už Petr odešlel a Maruška ještě nastavila nožičky, u těch to šlo líp. Ty chce mít a sprchovat každý den, ne že bychom to nedělali, ale ona chce schválně, strašně se jí líbí mydlení mezi prstíky a pak na oplátku a sama od sebe mě těma malinkýma ručičkama myje ona a děsně to lechtá.

0 komentářů: