středa 8. října 2008

8.10.2008 Skřítek,,,,,

Dopoledne jsme byli na sociálce zapsat se do pořadníku na byt. Jako první nám bylo řečeno, že nejsou, ale objasnit situaci chtěli, proč. Chlap na mě koukal bylo vidět, že se hodně diví, jak je tohle všechno najednou možný…řekl mi že nejsou, ale ať vyplním žádost, a kdyby bylo ještě hůř ať zkusím přijít ještě jednou, říkám si na co mám čekat, ale.. k sehnání není zatím nic co bych utáhla jen z rodičáku a alimentů a za zeptání člověk nic nedá. Spojili jsme to s malou dopolední procházkou. Pak Maruška slupla oběd a usnula. Když se probudila vyrazili jsme ven, akorát mi volala spolužačka Martina, byli akorát s Týnkou venku. Tak jsme podnikli společný nájezd na prodejnu zdravé výživy, kde jsme nakoupili rýžové křupky, Díky Martině jsem zjistila, že je tam mají o čtvrtinu levnější než tam kde je kupujeme, ani jsem o té prodejně nevěděla. Prošli jsme se kus cesty spolu a popovídali. Pak jsme přišli k našim, mamča zrovna bojovala se záhonkem před barákem, už toho měla plné zuby, teda spíš ruce, tak jsme jí to pomohli dodělat. Potkali jsme tak akorát paní Horákovou s maminkou, moc ráda jsem je obě viděla. Paní Procházkovou jsem neviděla vůbec dlouho, tak jsem byla ráda. Maruška nás rozesmála, když říkala mamče tak jak to odposlouchané ode mě „macíku“ a stále volala „mačíku haloooo pocéém“ Kousek cesty domů s mámi šel děda.


Náš malý skřítek, když se navlhčí blonďaté prstýnky a šikovně se to prožene prstáka, tak z Marušky je takovýhle skřítek….

Petr mi to tu četl přes rameno kvůli tomu bytu, ale kolikrát já jsem mu říkala, že takhle žít se nedá, že tohle je průšvih, takhle rodina fungovat nemůže, kolikrát měl poslední šanci a stejně za pár dní byl zas průšvih jak Brno, každá jiná ženská by ho už dávno vyrazila a on mi to odkýval, že mám pravdu. Já tohle prostě nemůžu do nekonečna vydržet. Prd platný teď se tady vzteká , že prý potřebuji chlapa, kterej bude makat, držet hubu a nosit prachy…myslím že nemá cenu mu vysvětlovat, že by mě stačil chlap, který by zajistil rodinu běžným způsobem a měl nás rád a vážil si štěstí, jaké má…..

0 komentářů: