pátek 24. října 2008

24.10.2008 Omrzliny i na duši

Ráno mě Petr vynadal, že se nesmí postarat o Marušku. Ale bylo to krátké, alkohol ho myslím táhnul vic. I kdyby se s ní projel a já ji tam vezla před polednem, bála bych se s ním nechat samotnou, vždyť stále chlastá a ztrácí zodpovědnost. Já si dolu snesla, co jsem pobrala s Maruškou a šli jsme k autu. parkovala jsem až v lípách, zapomněla jsem, že se mi rozpadly škrabky na auto a tak jsme škrábala obalem od kazety Kabátů. Zajela ke vchodu, naložila auto a frr do Ohavče, tam jsem to vyložila. Z Petrova ranního chování mě bylo zase zle, klepal se mi žaludek . V Ohavči mě vnutila mamča trochu vlažného mlíka a housku s medem a bylo mě líp. I tím, že jsem věděla, že se bude zas do 13h flákat po hospodách. Stihla jsem krásné omrzlinky.


Petr dorazil asi ve 12.45 nachlastanej tak, že sotva stál na nohách. A že chce kvádro, že musí na pohřeb. Ubrečenej že umřel nějakej děda z Podůlší, kterýmu bylo 94….chápu, že člověk jde známému na pohřeb, ale vyjedná si dovolenou a tak. Petr prostě měl odjíždět ve 13h autobusem do práce a místo toho stál sotva na nohách a chtěl na pohřeb který ve 13h začínal. Řval na mě, že ho mám oblíknout. řekla jsem mu, že se oblíkají naposled děti v mateřské školce, jemu že je 37, že by to mohl zvládnou sám. Byl na mě hnusnéj,ale já se nedala, měla jsem moc práce. Na to abych se crcala se strojením ožraly jsem neměla čas. vycházel z domova ve 12.58 a pohřeb byl od 13h a to ještě šel shánět kytku. Jak jsem se potom dozvěděla od policie a od lidí po pohřbu se stihl na Petr dorazil asi ve 12.45 nachlastanej tak, že sotva stál na nohách. A že chce kvádro, že musí na pohřeb. Ubrečenej že umřel nějakej děda z Podůlší, kterýmu bylo 94….chápu, že člověk jde známému na pohřeb, ale vyjedná si dovolenou a tak. Petr prostě měl odjíždět ve 13h autobusem do práce a místo toho stál sotva na nohách a chtěl na pohřeb který ve 13h začínal. Řval na mě, že ho mám oblíknout. řekla jsem mu, že se oblíkají naposled děti v mateřské školce, jemu že je 37, že by to mohl zvládnou sám. Byl na mě hnusnéj,ale já se nedala, měla jsem moc práce. Na to abych se crcala se strojením ožraly jsem neměla čas. vycházel z domova ve 12.58 a pohřeb byl od 13h a to ještě šel shánět kytku. Jak jsem se potom dozvěděla od policie a od lidí po pohřbu se stihl na veselce porvat, ještě se chlubil, že ho vedli v poutech. Dávali mu dýchnout, a prý byl zralej na záchytku, jenže ho tam nedali, že prý chudák pak rodila musí platit účty za ochlasty.

eselce porvat, ještě se chlubil, že ho vedli v poutech. Dávali mu dýchnout, a prý byl zralej na záchytku, jenže ho tam nedali, že prý chudák pak rodila musí platit účty za ochlasty.


Takhle se ztratil domov, domov pro mě znamenají kytky, tohle je moje ganzanie z balkonu. Dnes ráno v Ohavči byla takhle omrzlá. Makala jsem celej den, Maruška byla v Ohavči a já třidila do krabic a popisovala. Petr přišel v podvečer asi po 5 té hodině a to byl psychickém teror jak nikdy, vozil se po mě hustě. Proč jsme mu hodila věci na zem,jak psovi, přitom jak se svlíknul tak to tam bylo, protože jsem nešla čas to po něm rovnat. Pak že jsem mu ukradla z peněženky 500kč, byl doma chvíli a já ani nevím kamsi ji na tu chvíli položit. Chtěl po mě 12 000 co dal Marušce na konto, že ji to dal, ale teď že to chce. Stejnak by to prochlastal, a je to jediný co Marušce za ty 2 roky života dal, ještě j roku soupravu za 200kč na zimu a k Vánocům ručník s nápisem Maruška. Toť vše co ji dal za skoro 2 roky života. Na těch 12 000 Marušce nesáhnu, jenom, kdybych kupovala něco jí. Petr mi má ještě platit kameru co rozbil, ten den, co se Maruška narodila, tak mi má dávat 9000 za tu novou, co jsem místo ní koupila abychom měli památku. Vzala jsem to z porodného, dodnes mi to nevrátil. A těch tisícovek ještě z dob, když jsem za něj já blb doplácela peníze co prochlastal z nájmu.To je víc než 12 000 a to nepočítám ostatní položky, které jsem za něj musela zaplatit, první nájem 8 000, první poplatek na pojistku 1200 nic jsem nikdy neviděla. Nikdy mi to nevrátí, ale tohle je Marušcino a na to ji nenechám sáhnout.


Petr byl na mě tak brutální, že jsem na férovku zavolala policii. Utekla jsem s telefonem na chodbu a tam volalala. On mezitím zas letěl ven a strašně mě nadával, že ležu že mě psychicky týrá, ale nekekám, to byl mazec…. to je fakt na blázinec. jemu teče do bot, docházejí mu peníze výplata bude až 12.ctého a od 1.ního nemá kde bydlet tak to reší chlastem a je nervní a zlej. Navíc dnes zřejmě přišel i o práci, mistr řikal ještě jednou nepůjde do práce bez omluvy a navíc tak namazanej, tak že bude bez práce. Podmínky na vyhazov splnil dnes… Policisté byli strašně hezcí a milí kluci, poučili mě co můžu a nemůžu a řekli mi, ať ho za žádnou cenu nepouštím domů, pokud je pod vlivem alkoholu takto agresivní a to je….a kdyby bylo nejhůř, tak ať je volám. Moc dobře věděli o koho jde, dnes už s ním měli co do činění prý 2 krát.. a za 1 týden si prý zbytečně volal RZ službu. Což je hodně nezákonné. On jak je nalitej tak by nejradši aby to všichni ošetřovali a zahraje totální divadlo….



Dnes při balení jsem dávala do krabice tuhle gelovou svíčku. Jednou mě dal něco k narozeninám, je v ní růžička. je to nostalgie, je čim dál hůř, nemám k ní vztah, po tom všem zlu, ale rikám si, že pak ji na znamení svobody ji vypálím…..

Teď tu sedím a čekám na další bušení na dveře, celá se klepu.. ale policajti řikali nepouštět a já se toho budu držet.. už za to, že Maruška zas vyváděla v autě že domu nechce…. Bylo mě bez ni celý den smutno, ale bude líp, už brzo bude líp a moje hočička se nebude domů bát….

0 komentářů: