pátek 31. října 2008

Stěhování

Házím sem hlášku, že každý večer sepisuju projekt, ale signál nedovoluje publikovat. Chodim spát dřiv páč jsem bez sil, ale ději se veliké věci , až uvidíte aktualizaci blogu kopňete do sebe před čtením panáka a sedněte si ... radši. Vše mám připravené a až dovolí signál a čas a eventuenlně až vyřeším internetové připojení v novém hnizdečku v kterém bude jen klid a láska, Tak zas budu doplňovat pravidelněji. teď jak dovolí signál, a čas :o))))

13 komentářů:

Aikwen řekl(a)...

Už se těším na dobré zprávy !!!!

Jana řekl(a)...

Moc Ti držím palce a všechno dobře dopadne, věřím. Zasloužíš si hezčí život, Ty i MAruška.
Těším se na dobré zprávy, drž se. Jandulina

Anonymní řekl(a)...

Gratuluju, konečně budete žít v pohodě!!!! Ani nevíš jak moc Vám to přeju :-)))

Anonymní řekl(a)...

Ahoj,chodím na tvoj blog pravidelne a veľmi Ti držím palce,aby vám to s Maruškou konečne dobre dopadlo.Po toľkých útrapách si to naozaj zaslúžite.Len sa už nenechaj od Petra ukecať... :o)))
Pozdravuj Marušku a myslíme na vás.
Lil.

Michaela K. řekl(a)...

Barbarko, moooc ti drzim palce, dobre, ze svita na lepsi casy, uz jsem si rikala, ze by bylo na case, aby se vse obratilo k lepsimu... M.

Iva ze Želejova řekl(a)...

ahoj Liduš,
jsem ráda, že jak ve tvém i v Maruščině životě nastane zlom k lepšímu.
Moc na vás myslím

Anonymní řekl(a)...

Lidusko, moc vam s Maruskou preju, abyste uz konecne byly v klidku. Drz se. Stepanka

Miraza řekl(a)...

ahoj Liduš,
držím palce,ať s Maruškou zvládnete stěhování v pohodě.A těším se jak nám na B-C zahlásíš,že už jsi v novém a máte se s Maruškou líp.
Drž se!Mirka

Pedimi řekl(a)...

Liduš držím palce do nového života.jste dvě silný holky a zvládnete to spolu perfektně.myslím na vás.Petra

Martinka řekl(a)...

Liduš, držím palce vám oběma, ať najdete v duši opět klid a pohodu! Myslím na vás. Martina

Anonymní řekl(a)...

Ahoj holky, přečetla jsem příběhy vašich posledních dní jedním dechem a chce se mi z toho brečet. Přeji vám abyste prožívali už jen krásné dny plné sluníčka a pohody a aby vás už nic zlého nepotkalo. Snad Maruška zapomene na to, co musela prožít a hlavně slyšet od táty.
Ivana

Lucka73 řekl(a)...

Liduš,
držte se holky!! Tohle byl velikej krok a důležitej!! Teď už to půjde jenom k lepšímu. Moc na vás myslím.
Takže koukejte kupředu -TAM vás čeká ještě spousta nádherných věcí. A to, co bylo - je za vámi a ať už nikdy více...!!!!

Anonymní řekl(a)...

dobý den
také já jsem si dovolila nakouknou do vašeho blogu,a váš životní příběh mně moc zaujal.Přeji vám hodně , hodně štěstíčka a ať vás už potkávají jen samé krásné věci.
Holky DRŽTE SE...
zdraví vás Majka