pátek 16. října 2009

16.10.2009 kamarádky

ač bylo nevlídno tak jsme se vydali na plavčo jen s malýma golfkama. Maruška je miluje, ač je do nich už pořádnej klacek . Trochu jsme navlhli ale zas tak zlý to nebylo . Pak jsme se vrátili k našim, tam se sucho a TEPLOUČKO, takže jsme se dali zas do kupy. Fotka: Maruška a Pája na nočníku :o)


Mamča byla ny tom výletě v Polsku a já aspoň v poledne obsloužila babičku protože taťka se na to spolehnul, že se po plavču vrátíme ….a nebyl. Pak jsem uspala Marušku, když vstala udělali jsme si s babičkou kafčo a pak zajeli na svou stranu města a byli u Jindry a čekali na večerní zjištění co se týče zítřejšího výlovu. Nakonec mamča volala že je doma, že jsme na ní nepočkali. Počítač na honění restů ještě nebyl a hlavně se potvrdil ranní výlov. Tak to co jsme vyložili doma jsme zase naházeli do auta a šli spát znova k našim, abychom se dostali brzo ráno k rybníku.


Životní láska našich holek . Chce se mi věřit že tohle přátelství vydrží léta a nejen kvůli Ťapince, kvůli všemu co teď jsme a jak fajn nám je…

Dnešní noc jsem nazvala noc s Kájínkovou protože od půl třetí mě Maruška zdrhala, že jde spát k babičce , no jo, se mnou spí každý den no. Až mezí šestou půl osmou spala v kuse.

Zapomněla jsem napsat že mimulou noc jsem aspoň dohonila resty v papírech u našich. Maruška počítala se mnou, rozbila mi aktivitou světlo, Jak spadlo, a byla teplá žárovka tak praskla. Tak bylo sice pozdě, já počítala, Maruška naproti mně malovala a bylo to fajn, moc fajn. Když byla unavená, zalezla si s mlíčkem a usnula.

0 komentářů: