pátek 2. října 2009

2.10.2009 Když se střídá léto s podzimem

Dnes je pátek a tak jsme razili na plavčo. Nevím co mi ty pátky dělaj, že karta zas zůstala ve čtečce, naštěstí jsme druhou měla zálohovanou už tak jsem jí mohla smáznout. Tahle fotka se mi moc líbila, jenže byla první a já ještě nevychytala nastavení, stačí mě většinou jedna první blbě abych odhadla,co na ty další přednastavit. A ona zrovna vyšla taková beruška :o))) sice dle špatnému nastavení né úplně ostrá, protože je fakt zachraňovaná, ale JE si nepřejte vidět tu původní. prostě ty šupátka začínám trochu ovládat. Tak jsme odplavali, to bylo nadšení. Po plavču jsme jeli s Maruškou na nákup , neboť konečně vylo po prvním a já zas měla v peněžence své 2000 na další měsíc a mohla doplnit základní potraviny jež začaly hořet, hlavně mlíko. My bychom doma krávu fakt užili :o))))) Pak jsme jeli na oběd k našim, mamča si to tak přála.U oběda mi řekla, že by kvůli zítřku potřebovali do Ohavče. Tak jsme se domlouvali jak stíhá Jindra, neboť jsme měli domluvené kafčo a Maruška už se těšila. Nakonec ho srhnul opět pracovní proces a tak jsme jeli do Ohavče samy holky.











byli jsme tam nedlouho dnes pro nějaké věci a macešky na sadbu aby se vzaly s sebou a já se ta tu chvíli vyřádila z focením. Všude se začíná protláčet podzim… Poslední jahoda pro Marušku a jaká velká a první suchý lístky….

2 komentářů:

Vlasti Divišová řekl(a)...

Nádherný blog!!! a super fotky!

Kateřina řekl(a)...

Ty rukavice úplně nahoře jsou parádní!!!