pátek 12. června 2009

12.6.2009 Prší

Dnes ráno Maruška vstala a neřekla ani dobré ráno :o( první věta po ránu „jdeme ke strejdovi a k Ťapulínce“ Dnes jsme ale nešli byli jsme plavčit. Po plavču do města, neb jsem musela vrátit foťák a šikula si odblokovat elektronické bankovnictví, neb jsem chtěla v noci zaplatit složenky a jakmi numerická klávesnice občas zdvojuje znaky, tak se mi nepovedl pin a já blokla celá učet :o))) njn Tady Maruška vylívá vodu z městských muškátů. Já u toho mluvila s Eliškou , co ji znám z konťáku už co jsem tam nastoupila. Strašně hodná ženská, usměvavá, ale něco jí chybí. myslím ta jiskra. Vzdala to po prvním nepovedeným vztahu. Chybí jí jiskra, co by jí daly děti a hodnej pán, co by si jí zasloužil, takovou super ženskou. Když jí tak vidim, vzpomínám a jsme ráda, že jsem to nevzdala, i když někdy ten pocit byl,ale teď už vím,že se to nesmí… nikdy.


Miluji slunečnice, a nejlíp v poli s hlavou hrdě proti modrýmu nebi. A nebo takhle kapkama po dešti….


u našich už na nás čekala Barunka, byla dlouho u dr. na kontrole, tak se plánované kafčo nekonalo, tak jsme nakonec byli u našich, jako vždy super. Malá fazolka je miminko má už 4cm. K obědu měli být lívance s jahodami. Bylo zapomenuto na droždí, tak byly lívancopalačinky, a byly mňam. Na způsob improvizace se mě radši neptejte,ale byly úžasný.


Po chrupce jsme jeli do Ohavče s veškerou výbavou.



Chtěla jsem se pustit do tým ý hromady, co chce přebrat strejda, co je tam zbytek po stěhování. jenže je to na paletě a na tom hozený dvě křesla a použitelný ruce jakš takš tam mám jenom já. Tak se mi povedlo vytáhnout a zlikvidovat jen jeden pytel. Ale našla jsme v tý kopě konečně moji petrolejku. ve Frýdlantě a na srazu v Hodkově mi chyběla, tak jsme ji vypucovala ( když zas pršelo) pro příště.




Byla tam Jitka z Holína, po dešti jsme šli na třešně , trhaj se blbě, jak je to mokrý, ale do pusy na chuť jsou ty zmoklý nejlepčí. Tady Maruška vypadá jak skřítek. Byla šťastná, že má naušničky.


Třešněmi se cpala ještě před odjezdem z košíku už umí krásně vyplivovat pecky, i když teda ne do určených míst, takže doma jí je ještě dávat nemůžem :o)))))



2 komentářů:

photoJanna řekl(a)...

třešinky Marušce sluší ;o)

Jeje řekl(a)...

Krasna slunecnice - take je miluji..
Super krajinka a obloha.. ma to svou atmošku! :)