sobota 27. června 2009

27.6.2009 Milovaný zvířátka...

Dopoledne jsme vařili a praly, no dvě holky v domácnosti. Po obědě jsem Marušku převážela k Jindrovi,ale jak zjistila , když se trošku probudila, že jede ke strejdovi, tak už nespala a nadšeně volala , že jede k Ťapulínce. Hlásila v leže v kočárku „opočívám“ ale už nezabrala :o))))



Dali jsme kafčo a pak se vydali do Ohavče, chtěla jsem dodělat to přebírání krabic. Maruška mi cestou k autu zasekla na začátku ulice, kde byl místní kocour, co ho někdo vyhodil a funguje tam jako obecní, Chca nechca ni to nedalo a musela jsme se vrátit pro foták, normálně ho mám stále sebou,ale já šla jen přivést Marušku, ale tohle jsem vyfotit musela :o)))) Stavila jsem se u taťky pro knedlík na neděli, táta umí úžasný knedlíky,leckterou ženskou strčí do kapsy, a moc ho to baví, a moc ho to baví, takže i když knedlíky umím, tak jsem si zase objednala u taťky. Zírala jsme že byl ve 4 odpoledne doma a tak Jindra už zná oba rodiče.



Dali jsme kafčo, já bojovala pak s krabicemi . Vznikla u toho tahle super serie fotek, já fakt nevěděla co vybrat. Maruška u toho volala „mám ráááda Ťapulínkůůů“ Pak byla už tak rozdivočelá že ji Jindra uvázal aby se zklidnila a Maruška za ní chodila orodovat ať jí pustí, že se jí to nelíbí :o))))


Maruška od rána pořád povídala, že by chtěla spinkat u strejdy a tak se to domluvilo a pobalili jsme spací věci a šli spát tam….


Maruška si nesla jeden pytel křupek, a to jsme ji nezastihla , jak ho vlekla za sebou :o))))

Marušce Jindra připravil zážitek, sprchovala se s Ťapulínkou. Do sprcháče se krásně vešly obě a Maruška byla nadšená, že může sprchovat Ťapinku . Nakonec jsme teda šli spát domů s pláčem, Maruška byla tak natěšená z Ťapinky, že si dělala z křesla trampolínu a nechtě spát ani po vysvětlování po dobrém, nic.. vyjímečně to jde ale nemůže nám skákat do půlnoci po hlavě tak často, musí se naučit spinkat bez postýlky, aby mohla spinkat u strejdy bez takových uspávacích bojů. Několikrát jsme ji varovali, že když nebude nebude spinkat, tak ji dáme spinkat do její postýlky a bude doma bez Ť apinky, jedno varováním došli jsme až domu pod výtah, sliby že už bude spinkat .. nic aby se vědělo, že jen neslibujem, a že tady nevelí tak jsme šli spát domů, je to hned za rohem. Bylo moc moc pláče, v našem případě první období vzdoru,ale snad to zabere, protože u strejdy a Ťapinky se spí skvěle, tak se snad Maruška poučí hned a půjde příště spinkat bez akrobacie a vzdoru . Na to aby bylo po jejím, je jí ještě málo :o))))

3 komentářů:

Jeje řekl(a)...

Ta cica je perfekt!

Kateřina řekl(a)...

Krásné fotky Liduš!!!!!

Pride řekl(a)...

moc krásné fotky! čičina je super!